Featured
Table of Contents
: Toyota staat wereldwijd bekend om zijn betrouwbaarheid - formulier auto verkopen - autoopkoperbenelux.be. Modellen zoals de Toyota Corolla en Toyota Camry worden vaak geprezen om hun lange levensduur en lage onderhoudskosten. : Honda is een ander merk dat consequent hoog scoort op het gebied van betrouwbaarheid. Vooral de Honda Civic en Honda CR-V zijn populaire modellen die bekend staan om hun duurzaamheid
: Mazda combineert sportief rijden met betrouwbaarheid. De Mazda 3 - opkoper oude auto's en Mazda CX-5 zijn modellen die vaak worden geprezen vanwege hun kwaliteiten. : Hyundai heeft de afgelopen decennia een reputatie opgebouwd voor betrouwbaarheid en kwaliteit met modellen zoals de Hyundai Tucson en Hyundai Santa Fe, die goed presteren in betrouwbaarheidsranglijsten
Peter vraagt op 1 januari 2013:In het voorjaar komt deze auto uit en ik ben heel benieuwd hoe die het er vanaf zal brengen met een caravan aan de haak (formulier auto verkopen - autoopkoperbenelux.be). Mag 1500kg trekken. Deze auto zou eens uitvoerig getest moeten worden; bijv. met een caravan van 1300kg en 2m30 breed en een hefdakcaravan over een afstand die overeenkomt met een ganse dag rijden (ong
Zolang er geen testgegevens beschikbaar zijn zullen er geen mensen zijn die hem durven te kopen om er een caravan mee te trekken denk ik. Jeroen P. antwoordt op 2 januari 2013:Peter, De Outlander PHEV komt vanaf juli beschikbaar, bestellen is al mogelijk - formulier auto verkopen - autoopkoperbenelux.be. De Mitsubishi dealer weet niet wat 'm gaat overkomen, eindelijk weer volk over de vloer! En vooral in de lease gaat dit een knaller worden, 0% bijtelling en 1500 kg
Ik zou hem wel durven bestellen. Bert antwoordt op 2 januari 2013:Als er wat meer gegevens van deze auto bekend zijn zullen we kijken of onze programma's er mee overweg kunnen. De Volvo plug-in hybrid hebben we ook in de lijst opgenomen... Omdat accuhulp (AWD) eindig is hebben we die auto 2x opgenomen, m�t wegrijhulp op steil van de accu's en zonder, alleen met aandrijving via de dieselmotor.
Kan de generator het zaakje bijhouden als de batterij leeg is om assistentie te blijven verlenen om voldoende trekkracht over te houden - formulier auto verkopen - autoopkoperbenelux.be. En alleen op de benzine motor van 2 liter inhoud en 137nm koppel hoeven we niet veel te verwachten vrees ik. Er zal toch eens getest moeten worden! PeterEd antwoordt op 6 januari 2013:Leuk dat er weer een Hybride merk bijkomt die wel een caravan mag trekken
En hoe je het ook wil bekijken, deze 1810 kg. moet in beweging gezet worden. En of je dat nu d.m.v. elektriciteit doet, of je doet dat door een verbrandingsmotor, je hebt daar de energie voor nodig die gepaard gaat met het op gang brengen van dat gewicht(rolweerstand). Dat het eerst opwekken van elektriciteit, het daarna transporteren daarvan, het laden naar een batterij in het voertuig en het daarna d.m.v.
Met deze (geladen) elektriciteit kan men ongeveer 60 km. rijden. Daarna gaat de generator stroom opwekken om de elektromotoren de voeden, denk ik. Effici�nt?? Kan haast niet lijkt mij. Om daarna, of daarnaast, het voertuig d (formulier auto verkopen - autoopkoperbenelux.be).m.v. de benzinemotor aan te drijven. De Elektromotoren leveren 186 Nm. bij 4500 rpm. De benzinemotor 137 Nm
De gemiddelde caravanner (naar het buitenland)rijdt op een dag zo�n 600 km. Daarvan kan hij/zij dan 60 km. elektrisch rijden en de overige km.�s gaan op de benzine(generator)-(aandrijfmotor). Dus u zou dan uw combinatie van rond de 3300 kg. (1810+1500) dan voor het grootste gedeelte met de benzinemotor van 137Nm moeten gaan meezeulen.
En voor deze Mitsubishi Outlander PHEV mag u tegen de 50.000 Euro neer tellen - formulier auto verkopen - autoopkoperbenelux.be. En even voor de rijders die dit bedrag normaliter gewend zijn om neer te leggen voor hun bolide, max. speed Mitsubishi Outlander PHEV (zonder caravan natuurlijk) 170 km/h op de verbrandingsmotor en 120 km/h op elektrische aandrijving
Maar of dit voldoende is om een toeloop bij de Mitsubishi dealers te veroorzaken. Eigenlijk is het jammer, dat dit soort halfslachtige innovaties, de echte oplossing van de problematiek met de verbrandingsmotor, in de weg staan. Caravantrekker (Menno) antwoordt op 6 januari 2013:Ik ben het niet met je eens Jan.
stabiliteit). Ook gunstig is, dat dit gewicht energie opwekt als de auto remt. De pakweg 300 kg die meer opgang gebracht moet worden kost natuurlijk wat extra energie maar dit wordt door een gewicht van 1800 kg teniet gedaan als de auto remt. Van een meerverbruik t.o.v (formulier auto verkopen - autoopkoperbenelux.be). een normale trekauto hoeft dus zeker geen sprake te zijn
Als het gaat om het thuis opladen hangt veel af hoe dat gebeurd. Heb je op je garage zonnepanelen liggen dan is electrisch rijden zeer effici�nt. Ook onderweg als de autogenerator stroom moet opwekken kan dat heel aardig effectief (Hyundai opkoper). De generator draait immers zo effecient mogelijk en een auto motor doet dat hoogst zelden
Niet voor niets maken ze aal heel lang elektrisch aangedreven treinen die hun eigen generator bij zich hebben (formulier auto verkopen - autoopkoperbenelux.be). Laten we de praktijk maar even afwachten voordat we met weinig kennis over het product conclusies trekken. Bert antwoordt op 7 januari 2013:De 2.0 benzinemotor levert 87 kW @ 4500 rpm en het max
Op zich is dat voldoende om puur op kracht van de benzinemotor met windkracht 3 een topsnelheid te halen van 108 km/u. (Gem. gestroomlijnde caravan van 2.30 m breed) Met dat 'hoge' toerental.* Zou u dat langdurig rijden dan kan er geen kracht vloeien via de generator naar de accu en als die leeg is? Ja dan kom je mogelijk te kort op een steil weggetje tijdens het wegrijden.
Daar doet Mitsubishi onduidelijk over (opkoper auto export). Redelijk ondenkbaar dat u dat doet, zodat alles in het werk wordt gesteld de accu te laden. Geen S/S systeem dus, want als u voor een stoplicht staat doet de generator werk (formulier auto verkopen - autoopkoperbenelux.be). De benzinemotor draait zo mogelijk in een gunstig toerental* (rondom 4500 rpm) om via de generator stroom op te wekken
Afwachten dus hoe dat uitpakt. Via slimme 'modi' wordt er voor lading gezorgd, zodat als het nodig is extra power via de twee v/a elektromotoren beschikbaar is. Voor volop accelereren of (met caravan) bergop. Die twee kunnen elk maximaal 60 kW genereren. Op de vooras met 136 Nm en op de achteras 195 Nm.
Ook omdat die 'overige' benzine wordt verstookt om via de generator de accu op te laden - formulier auto verkopen - autoopkoperbenelux.be. Remenergie wordt via de elektromotoren die als generator werken teruggewonnen. Die 'remkracht' is instelbaar. Je hoeft dus niet 'te remmen' om toch energie te winnen naar de accu. Tijdens een afdaling dus. Tot zo ver de theorie
Want tests kosten geld. Jan Teepe antwoordt op 8 januari 2013:Menno in antwoord op jouw reactie m. formulier auto verkopen - autoopkoperbenelux.be.b.t. Het gewicht van deze Outlander is voor de caravantrekker alleen maar gunstig (i.v.m. stabiliteit).Ja, zoals de stand van zaken in caravanland nu is, akkoord. Echter als de caravan uitgevoerd is met een elektronische aangestuurd eigen remsysteem, en eventueel opgebouwd op basis van het schaarhangersysteem, vervalt het hele gewicht/stabiliteits idee
zware trek auto zou dan makkelijk een 1600 kg. caravan kunnen trekken. Zie voorbeeld uit de vrachtwagen industrie: Specificatieblad Daf FT XF116 Gewicht (trekker) 19.500 kg, maximaal beladen trailer gewicht 30.500 kg. Totaal terreingewicht 50.000 kg. Oftewel trekker gewicht is 39% van het totaal gewicht van de combinatie. En dit zijn Nederlandse gegevens.
roadtrains) en komt zo�n combinatie ruim boven de 100.000 kg. uit, waardoor het trekker gewicht onder de 20% komt van het totaal gewicht van de combinatie. formulier auto verkopen - autoopkoperbenelux.be. Zoals al eerder opgemerkt, innovatief denken en milieu bewustzijn zijn ver te zoeken in caravanland. En zou je op dit moment een elektrische auto met voldoende trekkracht, laag eigen gewicht, met ook nog een redelijke actieradius kunnen bouwen? Ik denk het wel
En ja Bert, ik geloof ook dat een elektromotor een prima krachtbron qua trekkracht voor het caravangebeuren is. Maar ik denk niet, dat je dat zo vorm moet geven zoals Mitsubishi het doet. Oude techniek aaneengeknoopt met hoogstens de Li-ion batterij als innovatie. Persoonlijk blijf ik dan nog maar liever met het vertrouwde brandstofmotortje door gaan, totdat er echte milieu bewuste oplossingen op de markt komen.
Eerste: wij mensen hangen aan vertrouwde idee�n: wat de boer niet kent vreet hij niet. formulier auto verkopen - autoopkoperbenelux.be. Helaas nog steeds zo, ondanks alle "innovaties" van de afgelopen jaren - formulier auto verkopen - autoopkoperbenelux.be. Tweede: Infrastructuur, wat als eerste, net als de kip of het ei (formulier auto verkopen - autoopkoperbenelux.be) (formulier auto verkopen - autoopkoperbenelux.be) (formulier auto verkopen - autoopkoperbenelux.be) (formulier auto verkopen - autoopkoperbenelux.be) (formulier auto verkopen - autoopkoperbenelux.be). Wachten de fabrikanten op genoeg pompstations, of wacht de overheid op voldoende auto's om stations te plaatsen
Latest Posts
Auto In Consignatie Verkopen - Autoopkoperbenelux.be
Autokeuring Auto Verkopen - Autoopkoperbenelux.be
Auto Verkopen Welke Papieren Meegeven - Autoopkoperbenelux.be